مطالب آموزشی و رفع مشکلات خودروهای چینی

راهنمای خرید لوازم یدکی لیفان

راهنمای خرید لوازم یدکی لیفان

یکی از دغدغه های همیشگی صاحبان خودروهای خارجی تهیه لوازم یدکی استاندارد و مناسبی است که بتوانند از آنها ضمن استفاده مناسب، سلامت خودروی خود را تضمین کنند، البته که تنها خرید خودرو کافی نیست و نگهداری از آن نیز شروط بسیار مهمی را برای شما به همراه خواهد داشت.

فراموش نکنید که تمامی قطعات موجود در خودروی شما مصرفی هستند و تنها بستگی به مداومت استفاده شما نیازمند تعمیر و تعویض آنها خواهید بود، این تجهیزات در دسته‌بندی های مختلفی وجود دارند و باید به آنها توجه کرد.

خودروی لیفان جزو موارد بسیار باکیفیت بازار ایران است که در دو نمونه مونتاژ و وارداتی برای تهیه در ایران وجود دارد، دغدغه اصلی صاحبان این خودرو تهیه قطعات یدکی به صورت کاملا اصلی و فابریک است و در این راستا شما با وبسایت برلیانس گیل همراه هستید تا به صورت کامل با راهنمای خرید لوازم یدکی لیفان، خریدی مناسب و به صرفه را با برای خود به همراه داشته باشید.

لوازم یدکی لیفان

برای خرید لوازم یدکی لیفان به صورت اصولی، چه مواردی را باید مدنظر داشته باشیم؟

اهمیت قطعات یدکی خودرو بسیار زیاد است و این مجموعه قطعات خانواده بسیار بزرگی را دارند، اهمیت به این وسایل در هنگام خرید عمر مفید ماشین را به میزان زیادی افزایش می‌دهد و شما را از خرابی های بی مورد دور می‌کند. فراموش نکنید که قطعات یدکی خودرو مانند زنجیر به یکدیگر متصل هستند و ضعف عملکرد در یک قطعه می‌تواند تمام فعالیت ماشین شما را مختل کند.

برای خرید اصولی قطعات خودروی لیفان خود بهتر است به این موارد توجه داشته باشید:

  • از خرید نمونه های آسیب دیده خودداری کنید: بسیاری از قطعات وجود دارند که به دلایل مختلفی قبل از استفاده آسیب دیدند، این قطعات حتما باید به کارخانه تولید کننده مرجوع شوند و امکان استفاده از آنها وجود ندارد، اما متاسفانه سودجویانی با استفاده از مواردی مانند قیمت پیشنهادی کمتر یا حتی پوشاندن آسیب دیدگی قصد فروش آن را به شما دارند، تاکید می‌گردد نسبت به خرید این قطعات وسوسه نشوید.
  • به خرید قطعات اوراقی و کارکرده فکر نکنید: مداومت عمر یک قطعه در گرو استفاده بهینه و پارامتر های زیادی است، شاید قیمت های پایین اوراقی فروشی ها یا قطعات کارکرده را مشاهده کنید و قصد خرید آنها را داشته باشید اما این کار یک اشتباه بسیار بزرگ است چرا که شما دقیقا خبر ندارید این قطعه قبل از خرید شما دقیقا به چه میزانی کارکرده است، فرض کنید یک کمک فنر جلوی ماشین لیفان خود را به صورت دست دوم تهیه می‌کنید، آیا تضمینی وجود دارد مالک قبلی با سرعت کم از دست انداز رد شده باشد؟
  • تا جای امکان نمونه های اصلی قطعات را تهیه کنید: امروزه شاید پیدا کردن قطعات اصلی کار بسیار سختی باشد و قیمت زیادی را برای شما به همراه داشته باشد، اما در بازار سودجویانی وجود دارند که با وعده قطعات اصلی و تازه اما قیمتی کمتر پیشنهاد خرید قطعات تقلبی را به شما می‌دهند، سعی کنید هنگام خرید خود به بسته‌بندی و علائم صحت کالا بسیار دقت داشته باشید.
  • به نیاز قطعات خود دقیقا توجه کنید: ممکن است شمایل یک قطعه برای خودروی شما دقیقا با یک خودروی دیگر یکی باشد اما این دلیلی برای تهیه این قطعه از سوی شما نخواهد بود، فراموش نکنید که یکسری کد و علائم را باید برای تهیه قطعات خودرو درنظر داشته باشید، مثلا فرض کنید قصد تهیه یک تسمه دینام را برای خودروی لیفان ایکس شصت دارید، شاید ظاهر این تسمه با یک خودروی دیگر از نظر ابعاد یکی باشد اما قطعا برای جلوگیری از آسیب به موتور خود باید نسخه موردنیاز خود را تهیه کنید.

فراموش نکنید که وبسایت برلیانس گیل درهرزمانی با شما همراه است تا قطعات استاندارد خودروی لیفان را با ضمانت کیفیت به شما ارائه کند، شما می‌توانید با رجوع به قسمت فروشگاهی ما از قیمت و موجودی قطعات به صورت کامل آگاه شوید.

استفاده از قطعات غیراستاندارد چه آسیب هایی را برای شما به همراه خواهد داشت؟

آسیب به سلامت وسایل نقلیه و راندمان آن یک مبحث بسیار گسترده است، اما شایع ترین آسیب هایی که می‌توان ذکر کرد به شرح زیر دسته‌بندی می‌شوند:

  • آسیب به موتور خودرو
  • آسیب به قطعات جلوبندی ماشین
  • آسیب به قطعات برقی
  • خطر آتشسوزی در قطعات برقی اشتباه
  • خطر قفل ترمز و قفل فرمان

آیا پارامتر های گفته شده تنها برای خرید لوازم یدکی لیفان صادق است؟

پاسخ در این قسمت برای شما همراه گرامی منفی است، این موارد به صورت عام برای شما ذکر شده است و توجه به این نکات بسیار مهم هنگام خرید قطعات خودروی شما می‌تواند عمر بسیار زیادی را به خودروی شما اعطاء کند.

فراموش نکنید که این پیشنهادات حاصل تجربه دیرین وبسایت برلیانس گیل است و با شما برای سلامتی همیشگی خودرویتان همراه خواهیم بود.

آیا تا زمان اتمام گارانتی می‌توان لوازم یدکی لیفان را به صورت خودجوش تعویض کرد؟

یکی از سوالات همیشگی همراهان وبسایت برلیاسن گیل از ما این است، قطعا هنگامی که خودروی خودرا به صورت صفر کیلومتر تحویل گرفته‌اید همراه با گارانتی و خدمت پس از فروش بوده اما یکسری شرایط مهم نیز برای صحت و ماندگاری این مسئله برای شما ذکر شده باشد.

در این میان برای مسئله گارانتی شما گفته شده است که تعمیر و تعویض تنها باید در نمایندگی های مجاز ارائه خدمات پس از فروش تولیدکننده باشد و عدم رعایت این مسئله سبب ابطال گارانتی شما خواهد شد.

بهتر است به این مسئله کاملا دقت داشته باشید و برای لغو گارانتی خود کاملا این مسئله را مدنظر داشته باشید، باید بدانید که یکی از مراجع پیشنهادی برای تهیه قطعات اصلی موردنظر شما نمایندگی است که بهترین موارد را می‌تواند برای شما فراهم کند، پس بهتر است تا تاریخ اتمام گارانتی تمامی قطعات را در نمایندگی خودروی خود انجام دهید.

قطعات خودروی لیفان

خلاصه کلام خرید لوازم یدکی لیفان

بسیار مفتخریم که شما همراهان گرامی را تا انتهای این پست وبلاگی با خود به همراه داریم، در این نوشتار به صورت دقیق اقدام به راهنمای خرید لوازم یدکی لیفان و مسائل پیرامون آن کردیم که حتما باید به آن توجه داشته باشید، این نکات حاصل سالیان متمادی ارائه خدمات به مشتریانی است که برایشان احترام ویژه‌ای قائل هستیم.

فراموش نکنید که با درج نظرات خود وبسایت برلیانس گیل را در ارائه خدمات مناسب به خود یاری کنید، اگر به این مطالب علاقه دارید می‌توانید از سایر پست های ما دیدن فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *