مطالب آموزشی و رفع مشکلات خودروهای چینی

راهنمای جامع خرید لوازم جانبی کوییک

لوازم جانبی کوییک

معرفی خودرو کوییک

کوییک یکی از خودرو های پر فروش ملی داخل کشور خودمان میباشد . درچندسال اخیر ورود این خودرو به بازار ، فروش نسبتا بالایی را به خودش اخصاص داده است . طبیعتا میزان بالای فروش این خودرو کم نقص در ایران بر روند تولید قطعات آن تاثیر بسزایی خواهد داشت . با ما همراه باشید تا در این مقاله یک راهنمایی جامع در زمینه خرید لوازم جانبی کوییک را به شما ارائه دهیم .

ماشین کوییک سومین خودرو ایرانی است . توسط برند سایپا تولید شده است . در چند سال اخیر که از تولید این خودرو ملی میگزرد توانسته خریداران زیادی را در سراسر کشور به خود اختصاص دهد .

همچنین ذکر این نکته خالی از لطف نیست که ظاهر خودرو کوییک شباهت زیادی با خودرو ساینا دارد اما در کل تفاوت های جزئی هم با این محصول شرکت سایپا دارد .

خودرو کویک از جمله خودرو های شهری و هاچبک محصوب میشود . میتوان آن را عضوی از خانواده X200 دانست . از نظر ظاهری توانسته توجه بسیاری از خریداران را به خود جلب نماید . این خودروی ملی از سال 1395 وارد چرخه تولید شد و تولید انبوه ان استارت خود و البته که بسیاری از افراد این خودرو را جایگزین مناسبی برای پراید میدانند .

در این مقاله بررسی های لازم و مفیدی را جهت خرید لوازم جانبی کوییک را برای شما عزیزان آماده کرده ایم ، با ما همراه باشید .

معرفی برند اصلی لوازم یدکی خودروی کوییک

 

 

راهنمای جامع خرید لوازم جانبی کوییک

تفاوت های میان قطعات در مدل های گوناگون خودرو کوییک

بعضی از خودرهایی که طرفداران و مشتریان زیادی پیدا کند ممکن است
در مدل های مختلف تولید شود تا بتواند جوابگوی خواسته های مشتریان باشد ،
خودرو کوییک از آن دسته خودرو هایی است که  در مدل های مختلف تولید شده است. طبیعتا هر مدل باید از نظر فنی با دیگر مدل ها متفاوت باشد. همین امر باعث میشود تا لوازم یدکی و قطعات مصرفی برای خودرو کوییک در مدل های مختلق تولید شود و برای هر مدل قطعه مخصوص خودش تولید شود .

به طور کلی، کوییک به ۵ تیپ مختلف از جمله موارد زیر تقسیم می‌شود:

  • دنده ای
  • دنده ای R
  • دنده ایR  پلاس
  • دنده ای S
  • اتوماتیک پلاس

نکته دیگری که در رابطه با قطعات تیپ های مختلق قابل ذکر میباشد این است
برخی از قطعات بدنه در نسخه های R و R پلاس یک مدل هستند و

در یک رنگ و در یک کیفیت تولید میشوند که از جمله این قطعات میتواند از قاب چراغ مه شکن ، سقف ، دیفیوزر جلو و قاب آینه بغل نام برد که این قطعه در دسته لوازم یدکی هستند که در تولید ، یک رنگ و یک کیفیت دارند .

از کجا میتوان لوازم یدکی خودرو کوییک را تهیه کرد ؟

مجموعه برلیانس گیل یکی از معتبر ترین مراکز در زمینه عرضه لوازم یدکی کوییک میباشد .

شما میتوانید از سراسر ایران لوازم یدکی مورد نظر خود را سفارش دهید و
هیچ نگرانی از بابت کیفیت قطعات نداشته باشید ، مجموعه ما در کوتاه ترین زمان و با مناسبت ترین قسمت قطعات مورد نظر خود را برای شما ارسال میکند .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *