مطالب آموزشی و رفع مشکلات خودروهای چینی

معرفی لوازم یدکی جک و انواع مختلف آن

لوازم یدکی جک

لوازم یدکی جک و انواع مختلف آن

جک یک کمپانی خودروسازی چینی است و در سال 1999 تاسیس شد و کار خود را آغاز کرد.

شرکت جک تحت لیسانس بخش خصوصی کارخانه خودروسازی هفئی جیانگوای است. شرکت جک تولیدات خود را با ساخت کامیون شروع کرد و رفته رفته تولید خودرو های شاسی بلند را آغاز کرد.
این شرکت موفق به تولید پانصد هزار خودرو در سال 2011 شد و مقام نهم را به خود اختصاص داد و در سال 2012 نیز توانست رتبه ی دهم را به دست آورد.
در ادامه ی مقاله به معرفی انواع مدل های برند جک در ایران و لوازم یدکی آن ها خواهیم پرداخت.

لوازم یدکی جک مدل S5 اتوماتیک

در روز های ابتدایی ورود این مدل از جک به ایران به دلیل شباهت نمای جلوی این ماشین به هیوندای توسان بسیار مورد پسند مردم ما قرار گرفت.
چراغ های عقب این ماشین نیز کمی به چراغ های آئودی نزدیک است که به زیبایی آن افزوده است.
در نمای جلو پنچره ی این خودرو چند ردیف نوار مورب به چشم می خورد و بسیار جلب توجه می کند. طراحی داخل کابین نیز دست کمی از طراحی هیوندای ندارد

. وجود یک نمایشگر لمسی در قیمت مرکزی داشبورد حس مدرنیته را در این کراس اوور چینی دوچندان می کند.

از لوازم یدکی این ماشین می توان از موارد نظیر کفپوش، آیینه بغل راست و چپ، قاب مه شکن، براکت سپر، لنت ترمز عقب، گلگیر، دیاق سپر، چراغ خطر گلگیر، درب موتور و… اشاره کرد.

لوازم یدکی جک

لوازم یدکی جک و انواع مختلف آن – لوازم یدکی جک مدل S5 اتوماتیک

لوازم یدکی جک مدل S3

وقتی جک S3 به بازار آمد به دلیل ابعاد کوچک تری که نسبت به بقیه ی مدل های جک داشت، در رده ی مینی کراس اوور ها قرار گرفت و گزینه ی بسیار خوبی برای شهر های پرترافیک به حساب می آید.

مه شکن این خودرو در نگاه اول نسبت به سایز ماشین بزرگ تر است که ممکن است برای بعضی افراد نقطه ی ضعف آن تلقی شود. درون کابین و صندلی ها بسیار راحت و جادار است.

طراح فرمان چرمی بر جوان پسند بودن این خودرو افزوده است.

لوازم یدکی موجود در بازار برای این ماشین عبارتند از: چراغ جلو، چراغ خطر، چراغ LED، پروژکتور، سینی جلو، قطعات صندوق عقب، انواع شیشه، قطعات ترمز، هواکش، قطعات فرمان و…

لوازم یدکی جک

لوازم یدکی جک و انواع مختلف آن – لوازم یدکی جک مدل S3

لوازم یدکی جک مدل J4

نام اصلی این خودرو در بازار چین Heyue A30 است. این ماشین برای مصارف خانگی و شهری بسیار مناسب است. طراحی این ماشین در مقایسه با J5 چندان زیبا و شیک نیست.

چراغ های روشنایی این ماشین در روز کاملا در طراحی این ماشین به چشم می آید. در کل ظاهر و بدنه ی این ماشین بسیار ساده است که نمونه ی یک ماشین اقتصادی می تواند باشد.

لوازم یدکی این ماشین عبارتند از: براکت سپر، آیینه بغل راست و چپ، جلو پنجره، چراغ گلگیر، درب موتور، رادیاتور آب، رادیاتور کولر، سنسور دنده عقب، سینی فن، دیاق سپر و …

لوازم یدکی جک

لوازم یدکی جک و انواع مختلف آن – لوازم یدکی جک مدل 4J

لوازم یدکی جک مدل J3

شرکت خودروسازی جک با در هم آمیختن زیبایی و اصالت و استفاده از طرح های متنوع مدل توجوی J3 را تولید و به بازار عرضه کرد و خوشبختانه به ایران هم وارد شد. از این مدل تحت عنوان یک خودرو کم مصرف و با قیمت مناسب یاد می شود. در طراحی قسمت داشبورد این ماشین از مواد شبرنگ استفاده شده است که در زمان کمبود نور و تاریکی نیازی به روشن کردن چراغ های داخل کابین نداشته باشید. جنس قطعات داخلی ماشین بسیار با کیفیت هستند و اثری از شل و لق بودن در آن ها مشاهده نمی شود.

از قطعات یدکی این ماشین کم مصرف چینی می توان به موارد هم چون قاب تسمه تایم، دسته موتور، راهنمای روی گلگیر، واتر پمپ، کمک جلو، لاستیک سوپاپ، بلبرینگ سفت کن تسمه تایم، واشر سر سیلندر، واشر درب سوپاپ، طبق جک، سیبک فرمان، دیسک و صفحه، ترموستات، دیسک چرخ جلو، دستگاه شیشه بالابر، فولی سر میل لنگ اشاره کرد.

لوازم یدکی جک

لوازم یدکی جک و انواع مختلف آن – لوازم یدکی جک مدل J3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *