مطالب آموزشی و رفع مشکلات خودروهای چینی

لوازم یدکی جیلی و مدل های مختف آن

لوازم یدکی جیلی

لوازم یدکی جیلی و مدل های مختف آن

 

از خودروسازی می توان به عنوان یکی از بزرگ ترین صنایع در دنیا نام برد که شرکت های بسیاری در این زمینه مشغول به فعالیت هستند. تولیدات هر کدام از این شرکت ها تضمین و کیفیت مخصوص به خود را دارند و همینطور قیمت های متنوعی را به خود اختصاص می دهند. لوازم یدمی نقش بسیار اساسی در نوع عملکرد خودرو و افزایش طول عمر آن دارد لذا انتخاب بهترین و با کیفیت ترین قطعات یدکی بسیار مهم است.

خودرو نیز مانند هر وسیله ی دیگری می تواند دشوار سانحه شود که ناچارا باید قطعات آن تعمیر و یا تعویض شود. در این جا لوازم یدکی به کمکتان می آید تا قطعه ی از دست رفته را جایگزین کنید. در ادا مه ی مقاله به لوازم یدکی انواع مدل های ماشین های جیلی موجود در بازار ایران می پردازیم.

لوازم یدکی جیلی مدل GC6 اکسلنت

سایز این مدل از جیلی برای استفاده در سطح شهر و مخصوصا برای خانواده هایی با جمعین نسبتا کم بسیار مناسب است و به خوبی طراحی شده است. یکی از مزیت هایی که جمع و جور بودن این ماشین دارد این است که برای شهرهایی با ترافیک بالا بسیار گزینه ی خوبی است. جیلی GC6 اکسلنت با داشتن وزن کم مصرفت سوخت کم تری نسبت به رقبای خود دارد.

طراحی داخل این ماشین بسیار چشم نواز است زیرا دو رنگ مشکی و نارنجی برای طراحی داشبورد به کار رفته است. طراحی این خودرو بسیار ساده و در عین جال زیبا و شیک است و از هرگونه شلوغی پرهیز شده است. از لوازم یدکی این مدل می توان به لنت، شمع، سپر، چراغ ها، پیستون، سیبک، موج گیر، رادیاتور و … اشاره کرد.

 

لوازم یدکی جیلی

لوازم یدکی جیلی و مدل های مختف آن – لوازم یدکی جیلی مدل GC6 اکسلنت

لوازم یدکی جیلی مدل امگرند X7

از جیلی امگرند X7 به عنوان یک کراس اوور یاد کرد. متاسفانه این ماشین در کشور ما فروش بالایی نداشت. از لحاظ طراحی به زیبایی دیگر مدل های جیلی نیست ولی به نوبه ی خود زیباست. جنس مواد استفاده شده برای ساخت داشبورد این ماشین چندان با کیفیت نیست. نوع طراحی صندلی های این ماشین بسیار راحت است و فضای کافی در بین آن ها وجود دارد. گزینه هایی چون نمایشگر، 6 بلندگو برای سیستم صوتی، روکش های چرمی در این ماشین به چشم میخورد.

لوازم یدکی این مدل عبارتند از: لامپ مه شکن جلو، لامپ چراغ جلو، مه شکن عقب، سپر عقب، جلو پنجره، قاب پایین سپر، گلگیر جلو، لولای درب موتور، زه استیل درب موتور، دسته موتور جلو و…

 

لوازم یدکی جیلی

لوازم یدکی جیلی و مدل های مختف آن – لوازم یدکی جیلی مدل امگرند X7

EC7 لوازم یدکی جیلی مدل

این مدل از سری ماشین های برند جیلی بسیار خوش ساخت است و لحاظ ایمنی در بین ماشین های ساخت کشور چین حرف اول را می زند. این مدل با استهلاک کمی که دارد به همراه آپشن های رفاهی می تواند گزینه ی خوبی برای افراد حساس به این مسائل باشد. متاسفانه این مدل از جیلی مانند ماشین های برلیانس دچار کمبود لوازم یدکی دربازار هستند که خریداران را بسیار دچار دودلی می کند.

طراحی ظاهری این ماشین بسیار شیک و فریبنده است و هنوز بعد از سال ها که از تولید آن می گذرد همچنان در مقابل ماشین های جدید از لحاظ قیافه حرفی برای گفتن دارد. از لوازم یدکی این مدل می توان از سپر جلو و عقب، چراغ های جلو و عقب، مه شکن جلو و عقب، قاب مه شکن، جلو پنجره، آرم جیلی، فیلتر هوا ، روغن و کابین، پایه و نگهدارنده سنسور  و … نام برد.

 

لوازم یدکی جیلی

لوازم یدکی جیلی و مدل های مختف آن – EC7 لوازم یدکی جیلی مدل

لوازم یدکی جیلی مدل EC7-RV

مدل هاچ بک جیلی با مدل های سدات تفاوت هایی دارد که از مهم ترین و اساسی ترین آن ها می توان به چراغ های RV7 و طراح اسپرت سپر های این مدل اشاره کرد. فضای داخل ماشین بسیار لوکس با کیفیت بالا است. فرمان بزرگ آن بسیار چشم گیر به نظر می رسد.

یکی از اشکالاتی که می توان از این مدل گرفت این است که دکمه های شیشه بجز روی درب راننده چراغ ندارد و بسیار سفت و سخت هستند.  لوازم یدکی جیلی مدل EC7-RV عبارتند از: چراغ جلو به همراه تنظیم ارتفاع، چراغ مه‌شکن جلو و عقب، آنتن درون شیشه، سانروف برقی، آينه هاي برقي با قابليت جمع شوندگي دستي، كنسول جلو و…

 

لوازم یدکی جیلی

لوازم یدکی جیلی و مدل های مختف آن – لوازم یدکی جیلی مدل EC7-RV

یک نظر در “لوازم یدکی جیلی و مدل های مختف آن

  1. نوبتی گفت:

    تبریک سایت خوبی دارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *