مطالب آموزشی و رفع مشکلات خودروهای چینی

کفپوش سه بعدی خودرو پوششی ایده ال برای کف ماشین های شما

کفپوش سه بعدی خودرو

کفپوش سه بعدی خودرو پوششی ایده ال برای کف ماشین های شما

کفپوش خودرو، پوششی برای کف خودرو های شما است که ضمن اراسته جلوه دادن آن باعث می شود از کف ماشین شما نیز محافظت کند. زمانی که سوار ماشین می شوید الودگی ها، گرد و خاک، گل و … را وارد خودرو خود می کنید، جلوگیری از این اتفاق امری اجتناب ناپذیر است. اما زمانی که یک کفپوش مناسب داشته باشید دیگر نگرانی از این بابت نخواهید داشت چرا که می توانید هر چند وقت یکبار کفپوش را تمیز کنید و همچون روز اول از پاکی و زیبایی ان بهره مند شوید. کفی سه بعدی خودرو یکی از جدید ترین مدل های کفی است که برازنده ماشین شما بوده و می توانید از ان استفاده کنید.

 

کفپوش سه بعدی خودرو پوششی ایده ال برای کف ماشین های شما

 

دلایل خرید کفپوش سه بعدی خودرو

اگر شما هم قصد خرید کفی برای خودرو خودتان را دارید با نمونه های مختلفی در بازار مواجه خواهید شد که مدل های سه بعدی از همه ان ها برتر و مناسب تر خواهد بود. اما دلیل این برتر و مناسب تر بودن چیست؟ چرا باید این کفپوش را انتخاب کنید؟

  • طراحی آن به صورت شیار دار است

عین طرح که روی تمامی بخش های کفی اجرا شده است یک امتیاز مثبت است چرا که باعث می شود مایعاتی که بر اثر ریختن آب میوه کودکتان، بارانی که کفش هایتان را خیس کرده است و … روی کفپوش ریخته می شود هدایت شود.

  • لبه های ان بلند است

شاید بر این باور باشید که بلند بودن لبه های کفپوش باعث می شود که ظاهری زمخت به خود بگیرد. اما سخت در اشتباه هستید. زمانی که کفی خودرو شما به صورت لبه دار است دیگر کثیفی ها، گرد و خاک و … در سطح کابینت گسترش پیدا نمی کند و باعث نفوذ کثیفی به کف خودرو نیز نمی شود.

  • دچار لغزش نمی شود

با توجه به متریال مرغوبی که برای ساخت این کفپوش ها استفاده شده است، زمانی که در کف اتاق ماشین پهن می کنید به هیچ عنوان دچار لیز شدگی و لغزش نمی شود. محکم به سطح کف می چسبد و ثابت می ماند. این ویژگی سبب شده است که در زیر پای شما جمع نشود و ظاهر منظم خود را از دست ندهد. با این وجود وزن ان نیز بسیار سبک بوده و باعث می شود که حمل و تمیز کردن ان بسیار راحت تر باشد.

  • شکننده نیست

مقاومت این کفی ها بسیار زیاد است و به همین خاطر دچار شکنندگی نمی شود. در فصول مختلف تغییر شکل نمی دهد و بسیار مستحکم است. این کفی انتخابی برای تمامی فصل ها است.

کفپوش سه بعدی خودرو پوششی ایده ال برای کف ماشین های شما

کفپوش سه بعدی خودرو و قابلیت شست و شو آن

کف خودرو دائما در تماس با الودگی است و باید هر چند وقت یکبار تمیز شود. تمیز کردن این کفی ها کار ساده ای است. چرا که قابلیت شست و شو دارد. این بدین معنی است که می توانید با استفاده از آب و یا هر ماده شوینده دیگری به راحتی ان را تمیز کنید. کافی است کفپوش ها را از کف ماشین جدا کنید، ان ها را بتکانید و سپس با آب و مایع شوینده بشویید. نگران خشک شدن ان هم نباشید. رطوبت نمی تواند به درون ان ها نفوذ کند. می توانید ان را در برابر نور آفتاب قرار دهید تا به راحتی خشک شود. کفی سه بعدی خودرو دچار تغییر شکل نمی شود و استقامت خود را حفظ می کند. با خرید کفی سه بعدی خودرو زیبایی و آراستگی اتاق ماشین خود را تا سال های سال تضمین کنید.

 

تنوع رنگی و جذابیت بصری خرید کفی سه بعدی خودرو

بی شک در زمان خرید کفی سه بعدی انتخاب برایتان دشوار خواهد بود. چرا که تنوع رنگی و تنوع طرح این کفی ها بسیار گسترده است که باعث می شود در انتخاب خود مردد شوید. شما می توانید هر رنگی که می خواهید انتخاب کنید. اما بهتر است برای انتخاب به نکات زیر توجه کنید:

  • رنگی را برگزنید که به رنگ صندلی های و اتاقک خودرو شما بیاید.
  • رنگ گفپوش را می توانید با رنگ بدنه خودرو ست کنید.
  • کفپوش را با اکسسوری های خودرو مثل پوشش دور فرمان و .. ست نمایید.
  • به سراغ رنگ های تیره تر بروید تا کثیفی و الودگی روی ان به چشم نیاید.
  • می توانید از ترکیب دو رنگ برای کفپوش انتخاب نمایید.

 

 

کفپوش سه بعدی خودرو پوششی ایده ال برای کف ماشین های شما

در خرید کفی سه بعدی خودرو به چه نکاتی توجه کنیم؟

درست است که موکت کف خودرو یک لایه محافظ روی ان است اما این موکت ها به دلیل ضخامت کمی که دارند برای محافظت کفایت نمی کند و شما به لایه ضخیم تر و مقاوم تری همچون کفپوش نیاز دارید. این کفی ها انواع گوناگونی دارند. اگر قصد خرید کفی سه بعدی را دارید باید به نکاتی توجه کنید که عبارتند از:

  • کیفیت اولین شرط برای خرید این محصول است. برند های مختلفی به شکل های گوناگونی کفی ها را تولید می کنند. محصولی را انتخاب کنید که کیفیت بالایی داشته باشد و از مواد اولیه با کیفیت ساخته شده باشد.
  • کفی را متناسب با مدل خودرو تان انتخاب کنید. شکل کفی و ابعاد ماشین های مختلف با یکدیگر فرق می کند. شما نمی توانید از کفی خودرو سمند برای زانتیا استفاده کنید و … باید کفی مختص خودرو خودتان را تهیه کنید تا کیپ کف خودروتان باشد و بتوانید از ان بهره ببرید.
  • کفپوشی بخرید که دور دوزی شده باشد. کفپوش هایی که دچار پارگی و … نمی شوند و دوام ان ها بسیار زیاد است.

 

 

 

قیمت کفی سه بعدی خودرو

از دیگر فاکتور های مهمی که در زمان خرید کفی سه بعدی خودرو باید در نظر داشته باشید قیمت ان است. این قیمت بسته به مدل خودرو شما، رنگ آن و همچنین برندی که این محصول را تولید می کند متفاوت خواهد بود. درست است که گران بودن به معنی با کیفیت بودن نیست اما قیمت را هم فدای کیفیت نکنید. شما یکبار این محصول را خریداری خواهید کرد و تا مدت ها می توانید با خاطری اسوده از ان ها استفاده کنید و جذابیت خودرو خود را بیشتر کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *