مطالب آموزشی و رفع مشکلات خودروهای چینی

بررسی خودروی مدلSUV چری

بررسی خودروی مدلSUV چری

بررسی خودروی مدلSUV چری

امروزه بسیاری از مدل‌های اس یو وی که در بازار چین در دسترس هستند در واقع توسط Chery   Tiggo ارائه شده است.  اولین مدل SUV چری در سال 2005 به بازار عرضه شد و دوره مارک های SUV چینی را آغاز کرد و در 10 سال دستاوردهای بسیاری را کسب کرده است.

این نوع خودروها به بیش از 80 کشور و منطقه فروخته شده و کل حجم فروش از 1 میلیون واحد فراتر رفته است. فروش بالای این خودروها باعث ایجاد شهرت شگفت انگیزی در بین خریداران شده است. تا امروز ، Tiggo شماره 1 صادرات SUV چینی بوده است.

شرکت خودروسازی چری در شهر ووهو در استان آنهوی (Wuhu, Anhui Province) کشور چین فعالیت می‌کند. این شرکت در سال ۱۹۹۹ بنیان نهاده شد و از سال ۲۰۰۳ با تولید انواع خودروهای سواری آغاز به‌کار کرد. چری اتومبیل، هم‌اکنون رتبه‌ی دهم ساخت و مونتاژ خودرو در چین را با تیراژ ششصد هزار دستگاه در سال به‌خود اختصاص داده است.

در تاریخ 22 مارس 2005 ،خط تولید Tiggo در پکن راه اندازی شد و تاریخ 14 ساله Tiggo را تا امروز آغاز کرد ، که در آن زمان تنها SUV با نام تجاری چینی محسوب می شد. همچنین با تولید این خودرو چری لوگوی خود را نیز تغییر داد.

در مراحل اولیه خود ، Tiggo طراحی شیک و پویا را به روشی جسورانه و خلاقانه اتخاذ کرد. Tiggo به عنوان اولین مدل SUV چینی ، از نظر مصرف کنندگان در طراحی ، عملکرد و قیمت و غیره توجه بسیاری را به خود جلب کرد و مهمتر از آن ، عملکرد آن پس از عرضه به بازار ، بیشتر شناخته شد. این خودرو به عنوان یک SUV شهری برای اوقات فراغت و مسافرت ، آن را به سرعت به یک مدل بسیار محبوب در میان تمام مدل های SUV چینی تبدیل کرد.

نسل دوم Tiggo 3 – Tiggo 2009

پس از عرضه نسل جدید Tiggo 3 به بازار ،SUV چینی با قوت پیشرفت کرده است. چری پس از 2 سال تلاش ، Tiggo 2009 ، نسل دوم Tiggo 3 چری را در سال 2008 راه اندازی کرد. نسل جدید گزینه های بیشتری را در زمینه قدرت ارائه می دهد. با استفاده از موتورهای 1.6L ، 1.8L و 2.0L ، انتقال 4AMT را فراهم می کند. موتور جدید به Tiggo کمک کرد تا به میزان قابل توجهی مصرف سوخت خود را بهبود بخشد.

در همان سال ، نسخه اروپایی Tiggo DR در بازار راه اندازی شد که به استانداردهای اتحادیه اروپا رسید و اولین SUV چینی در بازار اروپا شد. در سال 2010 ، Tiggo Master و Tiggo Elite در بازار معرفی شدند. سری های Tiggo تکامل سه مدل را تجربه کرد ، یعنی Tiggo Classics ، Tiggo DR Europe و Tiggo Elite.

نسل دوم Tiggo 3 2009

تغییرات داخلی Tiggo 2009

شایان ذکر است که Tiggo در سالهای اخیر موفقیت های زیادی از چین و خارج از کشور دریافت کرده است.

در سال 2006 ، Tiggo وسیله نقلیه اسکورت برای مراسم ملی شد. در همان سال ، در ایتالیا راه اندازی شد و بیش از 50 گواهینامه اروپایی مانند WVTA را کسب کرد و این نشانگر ورود آن به بازار اتحادیه اروپا بود. در سال 2009 ، Tiggo تنها وسیله نقلیه رسمی معرفی شده از مسابقات Sudirman Cup شد. شهرت و نام تجاری آن به طور قابل‌ توجهی افزایش یافته‌ و آگاهی مصرف‌کننده آن تا حد زیادی ارتقا یافته‌ است.

نسل 3 Tiggo 3 – Tiggo 2012

در سال ۲۰۱۲، Tiggo تغییرات بزرگتری را پذیرفت. به جای ظاهر زیبا و دوست‌داشتنی که در مدل‌های قبلی دیده شد، نسل جدید دارای ظاهری متفاوت بود. در عین حال، تزئینات داخلی طرح‌های جدیدی را ارائه کرد و این مدل را بیشتر شهری ساخت.

در عین حال، Chery Tiggo۲۰۱۲ مجهز به cvt با حقوق مالکیت معنوی مستقل بود. در همین زمان ، چری تیگو 2012 به CVT با حقوق مستقل از مالکیت معنوی مجهز شد. در همان زمان ، این انحصار طولانی مدت توسط مدل های SUV با سرمایه گذاری مشترک در بخش بازار CVT به پایان رسید و در عین حال گزینه های بیشتری را برای مصرف کنندگان به ارمغان آورد.

پیشرانه برتر DVVT + CVT در Tiggo 2012 در 8 سال توسعه یافت ، هزینه چند میلیارد یوان و برنده 41 اختراع شد. از مزایای برجسته موتور 1.6DVVT ، قدرت و گشتاور بالا و مصرف سوخت پایین و هزینه کم برای نگهداری بود. این ویژگی ها موتور این خودرو را در 10 موتور برتر جهان در چین قرار داده است.

Tiggo 2012 که ظاهر آن کمی تغییر یافته است

تریم داخلی در Tiggo 2012 به روز شد

نسل چهارم Tiggo 3 – Tiggo 3 2014

Tiggo 3 جدید در سال 2014 به بازار عرضه شد. در مقایسه با مدل های قبلی ، مدل جدید دارای تغییرات بیشتری در ظاهر بود و ظاهراً شبیه به یک SUV شهری مدرن است. بدنه عناصر طراحی زاویه ای بیشتری را پذیرفته و ظاهر را جوان تر و شیک تر جلوه می دهد.

در مقایسه با مدل های قبلی Tiggo 3 ، Tiggo 3 در سال 2014 تریم داخلی خود را در طراحی ، مواد و تکنیک های مونتاژ بهبود بخشید. در همین زمان ، تنظیمات آن بسیار ارتقا یافته است ، از جمله فرمان چرمی چند منظوره و صفحه نمایش LED روی داشبورد جلوه ای خوبی به آن بخشیده است.

به عنوان بهترین و مطمئن ترین مدل چری پس از سالها تجربه در بازار ، عملکرد فروش فوق العاده تیگو 3 جدید ثابت کرد که این یک جایگزین موفق است.

Chery Tiggo 3 در سال 2014 راه اندازی شد

در سال 2015 ، Tiggo دهمین سالگرد خود را جشن گرفت. در آگوست همان سال ، حجم فروش جهانی از یک میلیون واحد فراتر رفت که بزرگترین هدیه برای دهمین سالگرد Tiggo بود. Tiggo 3 بالاترین رکورد فروش را برای یک مدل واحد از مارک های چینی بدست آورد.

این کشور همچنین در رتبه 1 در لیست کیفیت عملکرد مدلهای SUV کوچک JDpower 2015 قرار گرفت و کیفیت و قابلیت اطمینان بودن آن را اثبات کرد. به همین منظور ، چری مدل بزرگداشت Tiggo 3 Millionth را نیز راه اندازی کرد.

نسل 5 تیگو 3

Tiggo 3جدید با 183 مورد به روز شده

امسال ، Tiggo در چرخه تولیدات خود ارتقاء عمده ای را پذیرفته است. New Tiggo 3 ، مدل به روز شده ، ویژگی های خانوادگی Tiggo را حفظ می کند.

Tiggo 3 جدید با تزئینات داخلی کاملاً جدید

به عنوان یک محصول کلاسیک که دارای 10 سال سابقه با بیش از 1 میلیون کاربر است ، نسل 5 جدید Tiggo 3 183 در 12 دسته ارتقا پیدا کرد. ظاهر آن تغییراتی زیبایی را برای کاربران جوان دریافت کرده است و طراحی کاملاً جدیدی در تریم داخلی ایجاد شده که کیفیت و کارآیی آن را بسیار بهبود می بخشد.

Tiggo 3 SUV با محوریت کارایی و پیشگام مدلهای SUV چینی بوده است. با نگاهی به سیر تکاملی 5 نسل خود ، Tiggo 3 همیشه در ظاهر ، طراحی داخلی ، قدرت ، کنترل و راحتی پیشرفت های جدیدی را تجربه می کند.

در طی 10 سال گذشته ، فروش شگفت انگیز Tiggo تعداد زیادی از طرفداران Tiggo را راضی نگه داشته است و از شهرت و کیفیت خوبی برخوردار است. پنجمین نسل جدید تیگو 3 در اواخر ماه مه در بازار چین به بازار عرضه شد که در بین سایر کشورها در بازار ایران مشاهده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *