مطالب آموزشی و رفع مشکلات خودروهای چینی

بررسی خودروی چانگان Changan CS35 PLUS

بررسی خودروی چانگان Changan CS35 PLUS

بررسی خودروی چانگان Changan CS35 PLUS

Changan CS35 PLUS یک نسخه به روز شده CS35 است. ظاهر ، اندازه بدنه و فضای داخلی CS35 PLUS همه به روز شده است ، پیکربندی نیز بهبود یافته است. با این حال ، قیمت فروش هر دو در بازار چین بسیار نزدیک است.

قیمت CS35 68.900-92.900 یوان (10 10،017 دلار آمریکا – 13،506 دلار آمریکا) است ، در حالی که قیمت CS35 PLUS 69،900 تا 104.900 یوان (~ 10،162 دلار آمریکا – 15،251 دلار آمریکا) است.

طراحی ظاهری

ظاهر CS35 Plus کاملاً چشم نواز است ، حداقل بسیار بهتر از CS35 است.

مدل های سطح بالاتر مجهز به چراغهای LED و چراغهای مه شکن هالوژن مجهز هستند در حالی که سطح تریم پایه و متوسط دارای چراغهای هالوژن و فاقد چراغ مه شکن هستند. همه مدلهای دیگر به جز مدل پایه از چراغهای جلو اتوماتیک پشتیبانی می کنند.

CS35 PLUS نسبت به CS35 افزایش سایز دارد. اندازه بدنه CS35 4170mmX1810mmX1670mm و پایه چرخ 2560 میلی متر است؛ اندازه بدنه CS35 PLUS 4335mmX1825mmX1660mm و چرخ ها 2600 میلی متر است. CS35PLUS با طول 165 میلی متر و طول چرخ 40 میلی متر ، 15 میلی متر گسترده تر از   CS35 می باشد.

لوگو شرکت سازنده در پشت خودرو “CS35PLUS” به صندوق عقب متصل است.

صندوق عقب به اندازه تصور بزرگ نیست. فضای صندوق عقب 403 لیتر است ، در حقیقت بعد از قرار دادن دو یا سه چمدان فضای اضافی دیگر وجود ندارد.

در زیر صندوق عقب محفظه هایی وجود دارد ، می توانید برخی از لوازم جانبی چانگان وسایل معمول را در آن قرار دهید.

طراحی داخلی زیبا

اگرچه قیمت این خودرو ارزان است ، اما طراحی داخلی آن مانند یک خودرو ارزان قیمت نیست. فضای بزرگ داخلی در مواد نرم پیچیده شده است.

نمای داخلی خودرو از طراحی ساده و البته زیبایی بهره می‌برد؛ بخش‌هایی از نمای داخلی نظیر فرمان و دو کانال بزرگ تهویه‌ی هوای موجود در بخش میانی کنسول، به برخی از خودروهای فورد شباهت غیر قابل انکاری دارند که احتمالا این موضوع به‌ دلیل تأثیری بوده است که تولید خودروهای فورد بر مهندسان و طراحان چانگان گذاشته است. CS35 فضای کابین زیباتری نسبت به بدنه‌ی خود دارد و الهام از طراحی‌های شرکت‌های مطرح غربی باعث شده است در این بخش نمره‌ی خوبی بگیرد.

فرمان دارای روکش چرمی است ، اما احساس سخت بودن به راننده می دهد. عملکرد تنظیم صدا فقط روی فرمان موجود است!

شایان ذکر است که فرمان از تنظیم چهارطرفه پشتیبانی می کند ، به راحتی می توان حالت نشستن راحت را پیدا کرد که برای بسیاری از مدل های دیگر در همان بخش غیرممکن است.

در سیستم سرگرمی چانگان یک نمایشگر 4 اینچی در بخش میانی داشبورد قرار گرفته است، صرفا برای نمایش ساعت و اطلاعات موسیقی استفاده می‌شود؛ بنابراین در این خودرو توقع وجود سیستم مسیریابی نداشته باشید. این سیستم به رادیو، CD Player و شش اسپیکر مجهز شده و پورت‌های USB و AUX نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

علاوه بر این ، صفحه نمایش کنترل مرکزی دارای دکمه تنظیم صدا نیست ، همچنین عجیب است ، فقط راننده می تواند میزان صدا را از طریق دکمه روی فرمان تنظیم کند.

تمام مدل های CS35 PLUS مجهز به رادار پارکینگ عقب به جز مدل اولیه هستند ، اما رادار پارکینگ جلو در CS35 PLUS موجود نیست. بالاترین مدل سطح تریم دارای تصویر پانورامای 360 درجه است.

تهویه مطبوع اتوماتیک در این خودرو وجود دارد اما از کنترل دمای دوگانه پشتیبانی نمی کند. دکمه های تهویه مطبوع حساس به لمس بوده و بسیار جالب به نظر می رسند.

CS35 PLUS در حال حاضر در گیربکس 5 سرعته دستی و 6 سرعته دستی موجود است.

نگهدارنده فنجان در پشت دنده بسیار کوچک است و کار گذاشتن یک فنجان کمی بزرگتر در آن دشوار می باشد.

میزان ورود نویزهای محیطی به کابین در سرعت‌های بالا در سطح قابل قبولی است و صدای لاستیک‌های خودرو نیز هرچند در داخل کابین به گوش می‌رسد؛ اما آزاردهنده نیست. در شرایط عادی هندلینگ خودرو مناسب گزارش شده است، اما با توجه به آن که این خودرو از سیستم پایداری الکترونیکی ESP بهره نمی‌برد، ممکن است در سرعت‌های بالا و در حین گذر از پیچ‌ها عملکرد خودرو دچار مشکل شود.

زمانی که از مالکان چانگان CS35 در خصوص کیفیت و عملکرد این خودرو سؤال کنید، غالبا با نظرات مثبت مواجه خواهید شد؛ بسیاری از هندلینگ خوب، سیستم ترمز و عملکرد قابل قبول سیستم تعلیق ابراز رضایت می‌کنند

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *