مطالب آموزشی و رفع مشکلات خودروهای چینی

بررسی چانگان مدل CS95

بررسی چانگان مدل CS95

بررسی چانگان مدل CS95

در سالهای اخیر و با ظهور برندهای مختلف خودروهای چینی ، بسیاری از شرکت های خودروسازی در چین مدل های پرچمدار و با کیفیتی را روانه بازار کرده اند ، این کار نه تنها برای افزایش فروش بلکه برای حفظ تسلط بر بازار خودرو در جهان انجام شده است. SUV CS95 که توسط Changan Auto به بازار عرضه شده است به دلیل روند روزافزون خرید خودرو و نیازهای مصرف کنندگان و تقاضای متنوع خودرو ، یکی از اولین مدل های پرچمدار در چین است ، بنابراین Changan مدل جدید CS95 2019 را روانه بازار خودرو کرد.

CS95 جزو پرفروش ترین های SUV Changan Auto محسوب می شود و طرفداران زیادی دارد. این خودرو تنها پس از دو سال حضور در بازار ، یک نمونه جدید و بروز شده را ارائه کرد. قیمت 2019 CS95 از 165.900 یوان شروع می شود و در بازار چین با 213.900 یوان (24،690 دلار – 31.838 دلار) به پایان می رسد.

این خودرو دارای سپر جدید ، چراغ های جدید ، چرخ های جدید ، داشبورد جدید و طراحی زیبا در بدنه اصلی ماشین می باشد.

کابین CS95 به‌ طور کامل تغییر کرده و تقریباً شباهتی با نسخهٔ قبلی خود ندارد؛ بنابراین در اینجا شاهد داشبورد، فرمان، کنسول مرکزی و بر روی دری‌های کاملاً جدیدی هستیم تا جایی که می‌توان گفت در کابین CS95 مدل 2019 همه‌چیز جدید است. نمایشگر کوچک سیستم اطلاعاتی-سرگرمی قبلی نیز جای خود را به یک نمونهٔ بزرگ‌تر 12.3 اینچی داده است.

امروز ما بررسی دقیق تر و درایو تست بیشتری برای نام تجاری جدید CS95 2019 را برای شما داریم.

  1. فناوری هوشمند در رانندگی

ما همیشه اعتقاد داشته ایم که سیستم هوشمند کمک به راننده یک فناوری منحصر به فرد از تسلا نیست. البته سیستم های autopilot سطح بالاتر ممکن است برای برخی از وسایل نقلیه جدید بهتر عمل کند.

عملکرد جدید رانندگی هوشمند و پیشرفته CS95 2019 تاییدیه ما را در حین رانندگی به دست آورد. سیستم کروز کنترل (iACC) کمک می کند تا در هنگام ترافیک ، در تونل و یا کنار جاده خودرو با سرعت مشخص حرکت کرده و به یکباره شتاب نگیرد

Red Arrow: عملکرد رانندگی در یک خط مشخص (این ملکرد رانندگی هوشمند در حالت برف در دسترس نیست)

Yellow Arrow: تنظیم سرعت خودرو به صورت یکنواخت، برای مثال 0-120KM / H (سرعت می تواند سریعتر باشد).

White Arrow: محدوده تشخیص سنسور بدنه

عملکرد دستیار پیشرفته رانندگی Changan CS95 در سال 2019 تقریباً قادر است از طریق امکاناتی که در اختیار دارد وسیله نقلیه را با سرعت مشخص شده و به صورت کنترل کند. این امر می تواند دستیابی به سطح دستیار L2 را در شرایط پر ازدحام شهری ، راه های بیان شهری و جاده های پرترافیک تحقق یابد. سنسور شناسایی خودرو دقیق است ، CS95 همیشه می تواند خودرو را در مرکز جاده نگه دارد. علاوه بر این ، اگر هر دو دست راننده از روی فرمان برداشته شود ، CS95 2019 پس از نیم دقیقه به صدور سیگنال زنگ ادامه خواهد داد. در صورت عدم وجود مداخله انسان ، سیستم چراغ راهنما را روشن می کند و سرعت را کم و خودرو را متوقف می کند.

پس از متوقف شدن کامل وسیله نقلیه در حالت ACC ، با فشار دادن دکمه های روی فرمان می توان دوباره سیستم کروز را معرفی کرد و به راحتی خودرو را به حرکت درآورد.

در کل ، عملکرد دستیار پیشرفته رانندگی 2019 CS95 در بزرگراه های شهری و شرایط جاده ای مشکلی ندارد.

  1. کنترل نویز و صدا

سیستم کنترل نویز NVH Changan CS95 2019 عملکرد عالی دارد. از نظر نتایج تست دسی بل نویز ، اثر کلی عایق صدا خوب است ، اما هنوز هم کمی سر و صدای باد که در شرایط جاده پر سرعت به داخل کابین نفوذ می کند برای چنین خودرویی قابل قبول است.

آنچه در زیر می آید مقدار تست دسی بل در سرعت 80-110 کیلومتر در ساعت است. جاده آزمایشی مقدار مشخصی از آب دارد ، بنابراین داده های آزمون فقط برای مرجع است.

  1. فضای مسافر

۲۰۱۹ Changan دارای بیش‌ترین اندازه بدنه ( mm / ۱۹۳۰ mm / ۱۷۹۰ mm) نسبت به وسایل نقلیه با کلاس مشابه است، فضای کلی خودرو خوب است، ردیف جلو و عقب و ردیف سوم راحت هستند.

برای صندلی های ردیف 2 ، امکان تنظیم صندلی را در چند زاویه فراهم می کند. صندلی ردیف سوم نیز نسبتاً جادار است ، یک تهویه مطبوع برای اطمینان از راحتی مسافران ردیف سوم در دسترس است. در سفر های کوتاه برای مسافر در ردیف سوم چندان ناراحت کننده نخواهد بود.

  1. قدرت و رانندگی

موتور در نظر گرفته شده برای چانگان CS95 یک پیشرانه بنزینی (Blue Core) توربو شارژ با حجم 2 لیتر است. پیشرانه مذکور 4 سیلندر بوده و توسط مهندسان انگلستانی طراحی شده است. این موتور 233 اسب‌بخار قدرت داشته و گشتاور آن به 360 نیوتن‌ می‌رسد و برای انتقال قدرت خود به تمام چرخ‌ها از نسل جدید گیربکس‌های Aisin استفاده شده است. گیربکس چانگان CS95 باعث کاهش مصرف سوخت و بالا رفتن میزان عملکرد فنی خودرو می‌شود.

  • فلش قرمز: برای تنظیم سه حالت رانندگی می باشد (رانندگی با انتقال نیرو به دو چرخ ، اتوماتیک ، قفل بر روی چهار چرخ)
  • فلش زرد: دکمه برای تنظیم سه حالت رانندگی (برف ، اقتصادی ، Sport)
  • فلش آبی: عملکرد پارکینگ خودکار

مدل CS95 2019 یک شاسی بلند محکم و مطمئن است و می تواند از موانع براحتی عبور کند.

  1. سیستم چند رسانه ای

Changan CS95 مدل 2019 با سیستم ارتباطی هوشمند “InCall” ارائه شده است که قابلیت ناوبری ، صدا ، سرگرمی ، امنیت ، کنترل ماشین از راه دور و بسیاری دیگر از خدمات آنلاین هوشمند را در اختیار راننده قرار می دهد. سیستم تعاملی هوشمند جدید 2.0 با استفاده از صدا برای کنترل وسیله نقلیه ، پشتیبانی از تشخیص صحنه ها و بسیاری از کارکردهای انسانی مانند گوش دادن و تشخیص صدا و درک متن را دارد که می تواند به طور دقیق قصد راننده را درک و اجرا کند.

همچنین این خودرو از امکاناتی مانند سیستم خروج از خط با استفاده از تکنولوژی کمپانی بوش، ترمزهای خودکار اضطراری، ترمزهای انطباقی با شرایط ترافیک، سقف پانوراما، قابلیت باز شدن درب صندوق عقب با ضربه زدن به سپر عقب و… برخوردار است.

آنالیز خودرو و لوازم جانبی چانگان مدل CS95

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *